Jag är bara ett barn

Jag vaknade, det var klockan sju.
Väntade till elva,
Bara för att lista ut att ingen skulle komma.
Jag tycker jag har många kompisar men dom hör aldrig av sig.

Vad är ännu en natt alldeles ensam?
När du spenderar hela dagarna på egen hand!!!

Och här kommer det!

Jag är bara ett barn och livet är en mardröm,
jag är bara ett barn, jag vet att det inte är rättvist.
Ingen bryr sig för jag är ensam och världen har mer roligt än mig (iiiiig)

Och kanske när natten är död kryper jag ner i min säng.
Jag stirrar på dessa fyra väggar igen.

Jag ska försöka tänka på den senaste gången jag hade roligt.
Alla har någonstans att gå, och dom kommer lämna mig här på egen hand.

Och här kommer det.

Jag är bara ett barn och livet är en mardröm,
jag är bara ett barn, jag vet att det inte är rättvist.
Ingen bryr sig för jag är ensam och världen har mer roligt än mig (iiiiig)

Vad i helvete är fel med mig?
Jag passar inte in med någon, hur hände det här med mig?
Klarvaken, jag är uttråkad och kan inte somna.
varje natt är den värsta natten någonsin.
¨
Jag är bara ett barn.
Jag är bara ett barn.(Jag är bara ett barn.)
Jag är bara ett barn.(Jag är bara ett barn.)
Jag är bara ett barn.(Jag är bara ett barn.)


Jag är bara ett barn och livet är en mardröm,
jag är bara ett barn, jag vet att det inte är rättvist.
Ingen bryr sig för jag är ensam och världen har mer roligt än mig (iiiiig)



Jag är bara ett barn och livet är en mardröm,
jag är bara ett barn, jag vet att det inte är rättvist.
Ingen bryr sig för jag är ensam och världen har mer roligt än mig (iiiiig)
Jag är bara ett barn och livet är en mardröm,
jag är bara ett barn, jag vet att det inte är rättvist.
Ingen bryr sig för jag är ensam och världen har mer roligt än mig (iiiiig)


Inatt är jag helt ensam.
Inatt bryr sig ingen.
Inatt, för jag är bara ett barn inatt.
 



Kommentarer
Postat av: jofffjjofffff

hahhahhhh nameen.. söt killeeee x'D

han har liksom känslan.. för att inte tala om inlevelsen.

och trummorna. ojoj, he really nailed it! hoho



men att lägga ut det på youtube...."/

2008-11-19 @ 21:45:08
URL: http://johannaengstrm.bilddagboken.se
Postat av: Juhanna Banana

ahahaha :D Han är underbar : )) Jag tycker min och eriks översättning av texten är ganska grym också :)

2008-11-22 @ 23:18:31
URL: http://bjsb.webblogg.se/
Postat av: carla

HAHAHAHAHAHHAHAAAHAHAHHAHA, han är najs!!

2008-12-16 @ 18:25:27
URL: http://carlasanchez.blogg.se/
Postat av: Juhanna banana : )

Carla, han är MER än najs. :)

2009-05-19 @ 17:43:36
URL: http://bjsb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0