Malaysia spam...

Hej alla glada barn i Sverige! Just nu sitter jag och vantar pa att mamma och pappa ska vara klara med internetsokandet efter biljetter till Borneo... for ingen ar inne pa msn och jag kanner mig ensam. En gubbe bredvid stinker svett. Ja, superkul. Verkligen.

For ovrigt har jag nu vart har i nagra dygn. Det ar stort varmt och avgaserna gor det ganska svart att andas. Men annars trevligt.

Mannen har har lite svart med att titta diskret ocksa; jag kn inte vara den fortsa i deras liv som inte haft svart har och ar langra an 1;30? tydligen. glosogda sma sniglar allihopa...

Snart ar vi pavag ut ur Kuala Lumpur... vi ska till Borneo och lite andra stallen. Malaysia ska ha ratt haftig natur sa det blir kul. Indeed:)

Idag blev jag attackerad av sma faglar i ett reservat.. jag hade deras mat i handerna sa jag va inte helt oforberedd. Men nagra vackra bilder blev det bannemig inte.

Jag ar ratt saker pa att i princip ingen kommer orka lasa allt det har. Kanske nagan utan liv... typ Karl? Muahh.a... im way out of reach kalleponken. 1000 mil fri luft.

Jag antar att jag inte borde skriva mer... men jag forsokte mig pa att spamma folk pa facebook men det verkade inte ga sa jag ghav upp. Lucky bastards.

Hejdoo!:)

RSS 2.0