Time is contagious, everybody's getting old

Carl-Axel Ekman & fru Monica




Jag läste om dem idag i Aftonbladet. Jag älskar honom och hans fru.

Dem har räddat 600 flickor från att bli könsstympade (Man skär bort klitoris och inre blygdläppar, obedövat oftast)

De ger dom utbildning, vård och kärlek.

Underbart fint gjort. Jag vill också!
Svensk hjälte


GLAD FÖRSTA ADVENT!

Trött, sjuk och smått löjlig... men oh så glad!

Nu, såhär innan läggdags, tänker jag passa på att tacka Kalle och Jacob för att de kom förbi och sa hej ikväll.
Det var precis vad jag behövde.
Nu när min Erik har rest till landet över helgen och min sjukdom inte vill ge sig. Är jag lämnad att vara ensam hela helgen. Bajs.

Så tack för besöket, det stillade sällskapssjukan en aning.

Ja, lite patetisk är jag allt.



Undrar om vi någonsin kommer kunna se såhär retarded ut igen. Aj lajk!


Förlåt familjen

Jag spolade just ner en handkrämstub i min toalett.

Victim of a horrible crime

Jag anar att en del negativa vibbar kommer anfalla mig imorgon, då familjemedlemmarna får kissa i trädgården.


Jag är bara ett barn

Jag vaknade, det var klockan sju.
Väntade till elva,
Bara för att lista ut att ingen skulle komma.
Jag tycker jag har många kompisar men dom hör aldrig av sig.

Vad är ännu en natt alldeles ensam?
När du spenderar hela dagarna på egen hand!!!

Och här kommer det!

Jag är bara ett barn och livet är en mardröm,
jag är bara ett barn, jag vet att det inte är rättvist.
Ingen bryr sig för jag är ensam och världen har mer roligt än mig (iiiiig)

Och kanske när natten är död kryper jag ner i min säng.
Jag stirrar på dessa fyra väggar igen.

Jag ska försöka tänka på den senaste gången jag hade roligt.
Alla har någonstans att gå, och dom kommer lämna mig här på egen hand.

Och här kommer det.

Jag är bara ett barn och livet är en mardröm,
jag är bara ett barn, jag vet att det inte är rättvist.
Ingen bryr sig för jag är ensam och världen har mer roligt än mig (iiiiig)

Vad i helvete är fel med mig?
Jag passar inte in med någon, hur hände det här med mig?
Klarvaken, jag är uttråkad och kan inte somna.
varje natt är den värsta natten någonsin.
¨
Jag är bara ett barn.
Jag är bara ett barn.(Jag är bara ett barn.)
Jag är bara ett barn.(Jag är bara ett barn.)
Jag är bara ett barn.(Jag är bara ett barn.)


Jag är bara ett barn och livet är en mardröm,
jag är bara ett barn, jag vet att det inte är rättvist.
Ingen bryr sig för jag är ensam och världen har mer roligt än mig (iiiiig)



Jag är bara ett barn och livet är en mardröm,
jag är bara ett barn, jag vet att det inte är rättvist.
Ingen bryr sig för jag är ensam och världen har mer roligt än mig (iiiiig)
Jag är bara ett barn och livet är en mardröm,
jag är bara ett barn, jag vet att det inte är rättvist.
Ingen bryr sig för jag är ensam och världen har mer roligt än mig (iiiiig)


Inatt är jag helt ensam.
Inatt bryr sig ingen.
Inatt, för jag är bara ett barn inatt.
 



BARACK OBAMA FOR PRESIDENT<3

Det här är en av de allra bästa dagarna i mitt liv! USA ska äntligen få en vändning.
Må hända att han är så mycket åt höger att Moderaterna och Kristdemokraterna verkar röda... men, bättre än McCain, och en godhjärtad och intelligent kille. HEJA HEJA HEJA!
Tycker i för sig att McCain var ödmjuk som förlorare, det var ett bra tal. Lite HEJA på McCainponken också!


God himself

RSS 2.0